Vurte

Digitalboxen la av! Beställde ny, som kom idag. Eftersom jag är man, behöver inga instruktioner läsas. Snart ska man vara minst civilingenjör för att montera alla upptänkliga anordningar till TV´n. Givetvis var det M som klarade biffen.

Det går mot höst, Tre grader imorse, kring 15 under dagen. Till helgen åker nog delar av utemöblerna in! Likaså ska klockan ställas tillbaka, fast det dröjer ett tag.


M har kokat ärtsoppa. Här kallnar den. Den är verkligen god. Jag lovar!


Efter äventyret med digitalboxen, belönade vi oss med kaffe, våffla med hjortronsylt och grädde!


Vurte, tror jag är norrländsk dialekt och betyder väl blev. Inte illa. I like it!

Imorron är det match. Sirus, från Uppsala - kommer på besök.

Medelhårda dagar på jobbet. På onsdag åker jag till Stockholm, kommer hem sent på torsdag, sen är det fredag - och helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback