Nya pjucks

Fyra grader på tundran, väster Sundsvalls centrum.

Det är dags att bege sig mot IP och matchen. J1 och jag ska göra det vi kan för att greja tre pinnar mot Syrianska.

Varför ändra ett vinnande lag. Så här ser mina nya pjucks ut (Vagabond)! Precis som med musiken, jeansen och skjortor mm, är det, det invanda som gäller. Om det är övervägande bra eller dåligt, kan vi kanske diskutera, en annan gång. För några år sedan, gick min dåvarande kropp och Levis 501 åt olika håll, efter 30 års regelbundet umgänge! Hårt - men det var bara att bita i det sura äpplet!


Och så här! Ecco - funkar, för det mesta!

 

Enligt M - är det inte fjollskor. Det tolkar jag positivt!

 

Ha en fortsatt trevlig måndagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback