Mån sken över Ångerman älven

Igår var vi på födelsedags kalas. För samlingen börjar bli rätt så medel ålders. Kul ändå. Tebaks i Sundsvall i bra tid.

J2 har sovit över hos oss i natt. Det var någon övning med datorer som lockade i grann skapet.

Nästan mån sken över Ångerman älven. Höga kusten bron och land skapet är rätt så pampigt


I princip skulle detta kunna vara ett lodjur, men det är det inte. Bara en vanlig bonn katt som vilar ett stund på bordet på ute platsen. Lo djur är skygga. Vilket på minner mig om att det är för lite sär skriv ning!


Idag har jag lagat kött- och grönsakssoppa. Köttet (högrev) puttrar i kastrullen och snart ska kålrot, morötter och dom där två vita (som jag inte kommer ihåg namnen på) ner i soppan. Kött- och grönsakssoppa är gott på hösten. Kanske är det den varma buljongen som gör det lilla extra.

Idag har jag provat träningscykeln. För övrigt är det mest lugna övningar.

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback