Fin i kanten

Det finns hopp om livet på tundran i Sundsvall. Just nu är det plus 2.

Vinterdäck, numera med dubb är pålagda. Jag tror nästan att det är rekord. Vanligtvis väntar man på första snökaoset, och sen lägger man på vintergaloscherna. Dock inte i år!

TV-tittning förekommer. Idol  i TV4 - tror jag. Det är inte direkt min grej, säger jag och kan förefalla kulturell, och onödigt fin i kanten. Så är det inte, programmet är som det är - och sen all denna reklam! Vi har 2 TV till i radhuset, om TV-beroendet kräver sitt. Vi kan bjuda in en kompis, och då kan vi titta på tre olika program - om vi vill!

Jag är inne på att ta en macka, och samtidigt, eller efter intagandet av nyssnämnda smörgås - begrunda mina synder, eller inte!

Sköt om sig ärade medborgare tillika bloggläsare - och ha en fortsatt trevlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Annika

Läser i kapp idag och här var det ju trevligt - man får rosor! Man tackar.

Vinterdäck ska hämtas i dag innan det blir fotboll. Intressant att se om Lagerbäck bör avgå i morgon eller geniförklaras enlig media


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback