Ute eller inne?

Härligt höstväder, plus 5 och solsken. Skapligt för att vara den 1 november, på breddgrad Sundsvall.

 

M har tvättat fönster och bytt gardiner bl.a. i köket och master bedroom (som det heter numera).  Bilden gör inte kompositionen rättvisa!

 

 

Själv har jag kollat SM-finalen mellan IFK Göteborg och AIK. Värdiga vinnare blev AIK. Seger med 2-1, efter underläge med 0-1 i paus. Bild av Tobias Hysén! För den okunniga kan jag väl nämna att idrotten är fotboll.

 

 

En något grynig bild av kött- och grönsakssoppa.

 


Det har inte förekommit någon kommunikation med globetrottrarna i Kambodja, de senaste dagarna. J2 och Je var hemma på middag igår. Kul!

Jag är inte särskilt modemedveten.  I princip har jag samma/lika typ av kläder nu, som jag haft i 30 år. Eftersom modet förändras över tid (men inget är egentligen nytt) är man mer eller mindre "ute"!

En observation. I år tycks kvinnor i alla fall föredra lite längre stövlar, som gärna drar sig mot trakterna av knät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback