Trassel - typ!

Det blir ingen ordning på allting.

Jag skulle vara ledig idag. Det gick så där.
Jag skulle ta spruta. Det gick så där, d.v.s. inte! 
Jag skulle slänga  skräp på soptippen. Det gick så där, d.v.s. vid andra försöket. Stängt första gången.

Sen har det trasslat med det mesta. Fast egentligen handlar det mest om bagateller, som tillhör vardagen, och arbetet. Aningen mycket förvärvsarbete för att vara semesterdag - typ!

Jag skriver några sammanfattande rader till helgen i stället.

Ha en trevlig kväll.  Bonsoir!


Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Jag tackar tingens ordning som ställer till det för dig..

Ju längre desto bättre!

Den dagen du skriver ditt sista inlägg. Den dagen släcker jag min blogg...

Innerlig kram från mig och min M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback