Skräckfilm

Fredagen den 13:e november. Det låter som en skräckfilm!

Jag har ännu inte kunnat sammanfatta de fyra åren, för att kunna avsluta bloggen! Märkligt va! Det finns kanske några Freudianska aspekter i detta, vad vet jag!

 

Datorer och bildskärmar finns i familjen! På jobbet har jag kvitterat ut ett 3G-modem, måste kolla att det funkar. Svaret är! Det funkar!

 

Måndag och tisdag är jag i Stockholm. På tisdag eftermiddag åker jag till Göteborg, egentligen Partille för att träffa Osbourne. Han är allvarligt sjuk - det är inget att hymla om. Vi har känt varandra i 42 år. Han är en av mina manliga förebilder, tillsammans med storebror och pappa. Det känns inget vidare, att han är sjuk! Denna resan hade jag gärna passat på!

 

Med förhoppning att livet i slott och koja, i allt väsentligt ter sig acceptabelt (eller mer), vill jag bara i all enkelhet tillönska läsarna av denna anspråkslös blogg, en fortsatt angenäm fredagskväll"



Kommentarer
Postat av: Annika

Idag hade jag tid att titta runt och blev glad åt att du haft ont om tid! Då lever ju bloggen kvar!

Förstår att du ville passa på resan till Götet men du ska se att den blir värdefull för er båda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback