Inferno på övertid

Jag har inte haft tid att avsluta bloggen. Nån form av summeringen krävs. Det handlar i alla fall om fyra år, och över 1.000 inlägg. Snön är borta. Avslut kommer till veckan!


Så här kan stövlar se ut i år. Snyggt, moderiktigt! Je är modell.


Idag har jag målat innertak. I samband med typ - takmålning och förvisso även i samband med häckklippning, brukar M ta upp frågan om omedelbar äktenskapsskillnad, inte ens betänketid behöver övervägas. Hon hävdar att utförandet inte är fackmannamässigt, och att hon lider men/skada av det bristfälliga utförandet! Det kan jag bara instämma i, men årets excess i innertaksmålning av våtutrymme, är bland de  bästa jag presterat. Så det så!

 

Farsdag. J2 och Je kom hem. Vi åt Tjäknöl, verkligen gott. Jag fick en presskaffemoj, som ger gott kaffe. Kaffesorten sägs vara Inferno. J1 och I verkar ha det bra i Thailand. SMS inkom igår, med grattis och telefonnummer, som givetvis inte funkar (alltså det tillfälliga nmrt).


Kommentarer
Postat av: M

Men nu ljuger husse! Taket blev bra, jag hade bara synpunkter på att det kom så mycket färg på väggarna också vilket vi blivit avrådda ifrån eftersom väggmattan inte fäster så bra då. s

2009-11-09 @ 08:50:08
Postat av: L

Det ser ju alla, att de små, närmast obefintliga färgstänken, närmast taket naturligtvis inte påverkar möjligheten att fästa våtrumstapeten. Sen får husse säga vad hon vill!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback