Che och Leif GW

Det var kändistätt när jag tågade till Göteborg. Det här är ryggen på Leif GW Persson. Han samspråkade diskret med Eva Hamilton. Dom satt i raden framför mig - men jag kunde inte höra ett dugg av vad som avhandlades. Nyssnämnda Eva, hann också med att ge Arne Weise en vänlig kram. Lars Ohly satt för sig - och mös!


Utsidan på centralen i Göteborg ger väl inte direkt några stilpoäng. Det byggs och byggs om överallt.


På Landvetter har man flyttat incheckningen bort ifrån, där man sedermera ska passera säkerhetskontrollen. Någon har tänkt fel! Visserligen är det kanske bara 200 m - but why?


Osbourne har Che som dörrdraperi. Ger det stilpoäng?


På Arlanda har man hängt upp en bamsejulkrans i taket. Vilket påminner mig om att det snart är jul. I Sundsvall har vi gråväder och +4. Det lär regna (igen) imorron, fredag!

 

SMS från J1 nyss, dom sätter sig på Thai air klockan åtta för en tiotimmars flygresa mot Arlanda. Aningen mosiga lär dom landa, för att sen sätta sig i bilen för fyratimmarsresan mot Sundsvall.

 

På lördag ska jag hälsa på mamma.

 

Osbourne är väldigt dålig. Vi fick i alla fall umgås några timmar på tisdagskväll och onsdag.

 

Till alla tål- och saktmodiga (och övriga) önskar jag det bästa!


Kommentarer
Postat av: IKA

Jaså det är till att umgås med gräddan "fniss". Skulle varit roligt att vara en fluga och lyssna på vad som sades.



Ja julen står snart än en gång för dörren. I mitt tycke alldeles för fort! Hoppas mamma mådde bra och att Osbourne ska pigga till sig ordentligt!



Önskar innerligt att J1:s hemresa också ska ske under lugna former.



Sköt om sig nu, Herr´n och M

Önskar ER det allra bästa!

Kram kram

Postat av: Annika

Jo, nog är det stilpoäng på att ha Che som draperi!

Julen kommer med stormsteg och det tidigare och tidigare varje år - eller beror det på att jag vill att det ska vara snö innan jul och bristen på den gör att julen känns lååååååååååångt borta?

2009-11-22 @ 16:12:13
URL: http://amatankar.blogg .se
Postat av: frktjatlund

Pärldraperi känns väldigt 70-tal. Poäng? Om man gillar decenniet 6,0 annars No idea. Men piggar det upp en sjukling så är det värt 100. Minst!

2009-11-22 @ 19:46:25
URL: http://frktjatlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback