Paus

Idag är det söndagen den 15 mars. Det är grått ute, plus 1 grad. Jag hoppas att plommonträdet klarar den snörika och bitvis kalla vintern.


Det blir körigt för mig åtminstone 1 månad framåt Det innebär att bloggen får vila. Kring den 15 april kanske jag är mogen för ett nytt inlägg!

Jag hoppas att alla tålmodiga läsare får en riktigt bra månad. I april är det vår, och då ska jag visa hur plommonträdet och dess närmaste omgivning ser ut då. Jag kommer säkert att läsa på flera bloggar och kanske kommentera, om jag känner för det. Som sagt - lev väl, så länge!

Kommentarer
Postat av: Ökänd

Ha det gott och stressa inte ihjäl dig nu! Väntar otåligt på nästa inlägg!

2009-03-16 @ 09:02:37
Postat av: Annika

Hoppas att både du och plommonträdet kommer hela och nöjda in i april och vårtecknen!

Å se upp (eller eg ner?) så inte isfläckarna tar dig, de är förrädiska. De mötena kan bli rätt smärtsamma.

Ha det gott och djupandas när det blir tjockt i tillvaron.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback