Greger

På måndag börjar jag det nya jobbet. Idag har jag varit där och rekat. Kontorsstol och dator tycks finnas. Dessutom tycks åtminstone några av de viktigare programvarorna fungera på datorn. Alltid något. Jag lyckades till och med printa ut ett dokument.

Idag har vi ätit M´s inbakade rödspättafiléer med räkor till middag. Mycket gott. Gott, gotti gott gott. Gillar vi Björn Ranelid?

Greger har namnsdag. Grattis. Själv känner jag ingen sådan!

Strax TV. Ha en trevlig fredagskväll, gott folk!
 

Kommentarer
Postat av: Ökänd

Så hon skämmer bort dig den goda M.

LYCKA TILL på det nya jobbet i måndag och simma lugnt i helgen.

2009-03-13 @ 22:08:21
Postat av: M

Inbakade spättafileer?!!....jösses.. då måste jag ha misslyckats för inte var det tänkt att de skulle vara inbakade!

2009-03-14 @ 16:37:34
Postat av: Annika

Nytt jobb?! Hoppas det blir bra!

Jag funderade på detta med inbakade spättafiléer men det var ju tydligen inte heller det du åt! inbakad pizza, inbakad oxfilé men spätta?! Fast huvudsaken var ju att du tyckte det var gott! Å det gjorde du ju!

Postat av: L

Inbakad kanske inte är helt rätt ord, snarare inbäddad, om man nu vill märka ord!

2009-03-14 @ 19:36:05
URL: http://latmasksamtal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback