After work

Idag har vi haft after work, på restaurangen Public (Nygatan), som har bra mat. Rekommenderas. Jag åt plankstek, kanske vanligare på menyn förr.  Till det drack jag Lapin Kulta.  Var och en får dra slutsatser av detta burleska val av mat och dryck. Jag funderade, ett slag -  på rosévin, men besinnade mig!

På väg hem, efter maten, går jag in på O´Learys för att kolla hur Timrå klarar match fyra - mot HV 71. Vem påkallar då min uppärksamhet, i pubdunklet, om inte halvsläktingen O, som är ute på pubrunda med Stig. En tappöl senare, har vi avhandlat det mest väsentliga, och jag går den korta vägen mot lyan.

Timrå tycks klara 1-1, och matchen går mot förlängning. Sedermera tycks Timrå ha petat in ett segermål. Kul!

Själv går jag strax mot sängen!

Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Plankstek osar 70-tal. Helt enkelt.

Postat av: Anonym

ÅÅÅÅH! Lapin Kulta, det vill jag också ha. Och plankstek. Här har en annan levt på makaroner och spagetti hela veckan.

Sov sött och gott och dröm vackra drömmar. Om vem må vara oskrivet! ;) Om M...

2009-03-11 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback