Horoskop

Då är det fredag igen. Den 12 juni ger förhoppningar om sommar, och det är det väl, fast ingen sol, och i natt kommer det regn. Det lummar till sig!


I brist på världsförbättrande inlägg och tvärsäkra uttalanden kanske jag får bjuda på dagens horoskop för Vädur, Tvilling, Oxe och Kräfta, gällande idag.



Det är fortfarande ganska hårda arbetsveckor. Idén med kontorslandskap gillar jag inget vidare.

Imorron ska jag åka och hälsa på mamma. Ikväll blir det mest TV.

Till middag blev det crepes för min del. M åt rester, men hon fick en crepes av mig. Sen somnade jag framför TV´n.

Kommentarer
Postat av: IKA

Hej där grabben!

Det var längesedan jag hörde av ett livstecken, men som jag har förstått det är det fullt upp på alla håll. Ja, jo det blev lite fakta mässigt men det är grunden för hur Afrika som måste läggas fniss



Tack för komplimangen över bloggens utseende. Jag trivs! Du är välkommen tillbaka och jag hoppas att det ska bli lugnare på fronten.



Creps var det längesedan jag åt, men jag minns att de smakade gudomligt gott. Hoppas att besöket hos din mamma löpte väl. Hälsa M så gott, ge henne en stor kram och be henne ge dig en stor kram, det är ni värda båda två!!



Postat av: frktjatlund

Jag gillar den precisa formuleringen i horoskopet för Vädurar. Var får de alla djupsinnigheter från?

2009-06-13 @ 14:28:01
URL: http://frktjatlund.wordpress.com
Postat av: Ökänd

Ser ytterst bra ut för kräftan. Visste de att det troligen är bara två arbetsdagar inkommande vecka innan semestern börjar? Men, man skall inte ropa hej förrän hemsidan är färdig! :)

2009-06-14 @ 19:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback