Andra bullar

Det regnar i Sundsvall. M har bakat.  J2 och Je kom på en snabbfika med nybakade bullar. Sen blev det andra bullar! Egentligen inte. Vi gjorde en snabbrepa på stan. M köpte sommartäcken på Hemtex. Det är verkligen att utmana ödet. Sommarens återkomst, lär därmed dröja ett tag!



Att städa - har jag inte varit så sugen på idag, även om det är perfekt städväder, dock inte för vädring av mattor.

Jag försöker sätta mig in i det ädla pokerspelet Texas Hold´em. Det verkar svårt.  Mycket att tänka på. Jag är ännu inte redo för stordåd!

Kommentarer
Postat av: KungLigg

Tack för bull-leveransen igår ... båda sorterna klev ner i magen utan större kroppsligt motstånd. Vi ångrade oss och skippade solningen så vi kom aldrig förbi! Hoppas ni inte legat sömnlös över det : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback