Dildo i dur

Den som är pryd kan sluta läsa nu.

Den regelbundne läsaren vet att jag på mitt förra jobb, av några pantertanter blev erbjuden att leka skrubbleken. Det blev inte mycket av med det, det var nog bara munväder.

På mitt nya jobb finns också ett antal pantertanter, som alltså är i min ålder - kanske något år äldre, typ 60+.

Jag har jobbat så kort tid att jag inte har någon fast plats - när jag fikar, jag brukar slå mig ner där det är ledigt! Igår hamnade jag i ett gäng med tre kvinnor, som redan pratade med varandra och skrattade gott, när jag skred in.  Jag tänkte inte mer på det - då. Aningslösa människa. 

Jag hann knappt komma ner på stolen innan helvetet brakade loss. Kvinna 1 hade en rätt lång utläggning om att hon funderade på att köpa en dildo, hon fick - som det kan uppfattas - värdefulla tips från sina två fikakompisar. Kvinna 2 skulle på dans, och hon tyckte det var skämmigt att köpa kondomer. Det kunde dom andra två inte förstå, och garvade rått  över den klädsamt blyga inställningen, för delvis outtalade behov. Kvinna 3 fullföljde det emanciperade samtalet genom att säga att hon bara ville ha en karl när hon var sugen (på vad utvecklade hon, tack och lov inte närmare)! Att bo ihop och så var inte hennes grej. Ungefär så.

Jag sa inte många ord, under den påtvingat korta fikarasten. Det kan lätt bli fel - när man som man, ska diskutera kvinnofrågor. Jag dröp av rätt så fort, för att fortsätta vända mina papper, som jag ibland stämplar - om jag känner för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback