Banan och spikmatta

Den bistra kylan är borta för denna gången. Kring tre, grader minus är näst intill perfekt. Det är bara solen som saknas.
 

Några bananer, som på norska påstås heta guleblöj. Om det är sant eller inte, låter jag vara osagt. Dom ser lite ensamma ut i fruktskålen.
 

Det här är en spikmatta, som påstås öka välbefinnandet, om man ligger på den. M gillar den. Själv är jag skeptisk, eftersom jag är man.


En promenad har vi orkat med idag. Ungefär det. Jag har varit trött, varför vet jag inte. Nu ska vi titta på stjärnorna  på slottet som går i repris. Vi missade programmet igår.

Kommentarer
Postat av: Ökänd

Verkar vasst det där. Jag tror jag håller med dig och är skeptisk! :) Här i huset fick far en sådan där massagesits och den är skön. Håller mig till den istället för spikmattan.

Ser att ni inte handlar rättvisemärkta bananer. Nu är ni allt avslöjade! Ajabaja!

2009-01-18 @ 23:10:50
Postat av: Annika

Här är det få minusgrader men blåser så vi uppgraderas direkt till kyla.

Spikmatta - låter vasst.

Postat av: SolSkuggan

Hujaligen den bästa M verkar härdad i alla avseenden. -4 grader 8 cm snö kom inatt skottning har stått på schemat.

Lev väl.

2009-01-20 @ 20:13:11
URL: http://solskuggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback