Klen

Jag känner mig fortfarande rätt så klen, fast i det stora hela är det en bagatell. Det finns onekligen värre krämpor. Tack för tips om kurer, dom kommer väl till pass - vid tillfälle. Som bekant har även M flunsa - hon är tapprare än jag.

Ingefära i te, skulle jag pröva ikväll - men glömde köpa på Hemköp vid Stora Torget. Det var egentligen det jag skulle handla - när jag klev in i butiken, men det glömde jag bort vid första hostattack!

Just nu är det bara minus 7, vilket får betrakas som rena värmeböljan.

Nu ska jag ta en kopp grönt te, och till det blir det en skinkmacka - och sen ska jag titta TV, och torka min rinnande näsa, hosta, och strängt taget inte göra något annat.

Kommentarer
Postat av: Ökänd

Ja, nu skall du riktigt kurera dig. Hoppas att du snart blir frisk. Grönt te är mums. Ännu mumsigare blir det med en citronskiva i. Då får du förutom antioxidanter även c-vitaminer i dig! :)

2009-02-05 @ 22:44:02
Postat av: SolSkuggan

Ett par dar sen senaste hälsorapporten. Hoppas att bästa Latis och hans otroliga M är på bättringsvägen och kan njuta fullt ut av helgen.

Här har vi varit insnöade, mer än vanligt faktiskt. Kylan kopplar greppet -22 i skrivande stund.

Bacillerna kan inte hålla mig ifrån att utdela ett par kramar, en till er var.

Postat av: IKA

Usch har NI hamnat i klorna på denna dumma flunsa!

Hoppas innerligt att ni snart kryar på ER, sitt framför tv, snyt rinnande näsor, drick nyttigt te.



Kramar till ER båda! Hälsa M så mycket och smörj under näsan man blir så lätt sårig när man snyter sig ofta..hehe gratis mamma råd.



2009-02-07 @ 10:14:21
URL: http://mellantidochrum.wordpress.com
Postat av: Annika

Tror du gör alldeles rätt - "stängt taget göra ingenting annat" - gör så! Snyt dig, vila och slappa och ta det lugnt! Hela tiden!

2009-02-07 @ 10:21:04
URL: http://amatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback