Paltkoma

Är detta första höstbilden? Inga plommon i år. Gula blad och löv på marken. I Sundsvall är det elva grader och mörkt. Mulet. Det har regnat och regnat, och sen kom det en skur!


Gifflarna förlorade borta, mot Assyriska (Södertälje) med 4-2. Själv såg jag matchen på dökass streaming. Det gör jag inte om igen!

J1 och I hemma på snabbfika. Dom käkade kräftor med J2 och Je igår, och var lagom trötta.

Till middag stekte jag några bautastora entrecoter - möra och fina, till det pommes. Jag gillar köttet well done. Efter måltiden uppstod paltkoma.

Imorron är det arbete. Oxveckorna börjar.

Kommentarer
Postat av: Ökänd

Oxveckor? Redan? Paltkoma utan palt med lingonsylt? Nä. nä, det där går jag inte på!

2009-08-17 @ 18:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback