Over and out

Fredag. Det har varit en hård arbetsvecka. Jag har haft två dagar med elvatimmarspass, vilket min kontorskropp inte riktigt gillar. Sundsvall noterar f.n. 18 grader. När jag kom från jobbet för några timmar sedan - var det kring 22, dock ingen sol!



Barnen med fästmöar är på väg till Riga. Enligt telefonuppgifter nyss hade dom det bra!

M och jag har käkat räkmacka - med jättemycket räkor, nästan räkfrossa. Nu blir det TV. Imorron kommer M´s syster och man. Jag och T glider iväg på travet (Sundsvall open trot) om inte regnet står som spön i backen. Travbanan heter Bergsåker, men det behöver jag väl inte säga.

Ha en jättebra fredagskväll, säger jag, och därefter over and and out, från Sundsvall.

Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Rönnen är vackrare än plommonträdet. Tycker jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback