@loge

För många år sedan var jag! Alltså där uppe  - i Stadshuset. Jag minns att systers dåvarande kille, dagen innan varit på surströmmingsskiva. Han var rejält bakis, när vi träffades  - men vi tog oss ändå upp till toppen. Det ska han ha en eloge för, eller heter det numera @loge! Fin utsikt.



Royal Vikng har (i vart fall förr) en trevlig skybar! Det är också länge sedan jag var där. Det var nog med M för flera år sedan. Då blev det ett kort besök. Enligt uppgift finns det numera även en skybar i gamla skatteskrapan på Götgatan. Den har jag ännu inte besökt! Det är mycket mindre barhäng nuförtiden. Om det är bra eller dåligt, låter jag vara osagt!



Vad mer kan jag säga. Barnen med flickvänner ska iväg till Finland på en musikkryssning, till helgen. Det lär inte vara tema - hillbilly eller experimentell jazz, i förbifarten sägs någonting som heter trans, eller möjligen trance, eller var det house, knappast indie, definitivt inte techno!

Till lunch åt jag en klassiker, bruna bönor med fläsk. Det var också länge sen sist!


Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Jag har varit i Skrapan. Rejäl utsikt och rejäla priser.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback