Utmaning i tid och rum

Efter 12 år är det dags att dra vidare. Utsikten från mitt (tidigare) arbetsrum är helt okej. Även om onsdagen den 3 september 2008, mest bjöd på gråväder och regn.


Fåtöljen gillar jag. Färgen är från förra årtusendet, formen är tidlös!


Konstverket har jag nog aldrig förstått! Men det är fränt ändå. Passar mig och min personlighet, på något sätt!


Städning pågår. Min enda personliga tillhörighet är katten. Jag reser lätt packad!


Färdigstädat!


Tack för mig - rummet. Nu väntar nya utmaningar i tid och rum!

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Härligt Latis.. Underbart! Jag gläder mig storligen. Äntligen är du på väg, det är du i sanning värd. Att det skulle ta ta så så lång tid.. Jag önskar dig all lycka.

Vi är alltså på väg samtidigt på vinst och förlust eller..

Stoor kram till dig Latisvän och Bästa M från en ganska trött liten skugga..

Postat av: Ökänd

Jag antar att det är nu det stora vemodet rullar in? MEN lyckliga dig som ändå har ett eget arbetsrum. Sådan lyx har jag inte haft på flera år. Å andra sidan har jag ett mindre betalt, men mycket roligare jobb ändå så jag är inte minsta avundsjuk på dig. Det är mycket utmanande och givande att få använda sin kreativitet. Olika faller ödets lotter.

Jag önskar dig all lycka på det "nya" stället. Visst skulle du ju till Ö-vik? En så vacker stad...

2008-09-05 @ 13:14:11
Postat av: frktjatlund

Oj, var du begåvad med et 2-modulsrum. Chefsposition? Jag säger bara: Vad som helst är bättre än ett storrum. En skrubb utan fönster t o m.

2008-09-06 @ 15:51:06
URL: http://frktjatlund.blogg.se/
Postat av: Rutan

Jag har en likadan katt.

2008-09-20 @ 23:57:37
URL: http://rutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback