Dagg på häcken

Underbart höstväder idag igen, sol och 15 grader. Vi har suttit ute, promenerat och haft det härligt.


Det här är tillfälligt inneboende Dolph. Han gör inte mycket väsen av sig. På dennes CV finns uppgiften om uppäten geting. 
.

Makro av dagg på häcken.


En rotvälta i skogen.


I Selångersdalen odlas majs. Det är dagens sanning.


Jag har köpt en stegräknare. Över 10.000 steg idag. Det här gula gummibandet ska jag använda för träning av kontorskroppen.



Nästa vecka ska jag försöka få igång bredbandet. Ha en bra vecka. 

Kommentarer
Postat av: Ökänd

Oj, oj, vilken energi. Du är duktig du! Borde jag också ta mig i kragen och träna datakroppen? Kanske jag skall utmana dig? I vilken sportgren?

Önskar även dig en bra och givande vecka!

2008-09-22 @ 08:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback