Massäck

Det var nog tur att vi flyttade så gott som klart igår, trots att tidvis regnade.  Idag är det ännu sämre väder. Det regnar och blåser.


Vi börjar återta hemmet.


Till och med förrådet är snart återställt.



Städpatrullen är redan i farten.



Själv väntar jag på ännu en ödesmatch i fotbollsallsvenskan. Klockan 15.00 möter Gif Sundsvall Djurgården på Stockholms Stadion. Det är bara 6 matcher kvar i årets serie. Jag hoppas på det bästa.

I helgen har vi flyttat. Alltså J2 och Je. Jag, J1 och M har varit massäck. Sen kollade vi spektaklet - Stjärnor på is i TV4. Programmet  tar sig säkert vart det lider. Gynning verkar speedad. Hon är alltså ungefär som vanligt! 

Kommentarer
Postat av: Ökänd

Ah, nu är ni avslöjade! Ni använder svart städhjälp! :) Jag anhåller om besök av samma städpatrull. Här behöver också röjas.

Men symaskinen skall då INTE stå i förrådet utan i hobbyrummet!

2008-10-05 @ 17:03:24
Postat av: M

Förrådet är mitt hobbyrum....



och vad roligt att få se sin präktiga städarröv på bloggen.

2008-10-05 @ 19:50:12
Postat av: SolSkuggan

Mmmm M nästa gång det blir Latis tur att suga av golvet får du allt ställa dig med kameran i bakhåll. Den bilden vill jag se. Jag tycker att din städarröv visar aktning för hygienteknikeryrket och dessutom hög koncentration.

Fram för mera städrövar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback