Sjömansbiff

En marschall sprider ljus och värme. Det är fem grader kallt. Vi har skjutsat J1 och J2 till sina partajer. Vi har käkat sjömansbiff till middag. Den lagade M - med den ären.
 

Jag hörde två nya bra låter, som jag inte hört förr, på radion. Anna Ternheim och Lasse Winnerbäck, hörde inte titlarna -  men det svängde bra.

M är Bond-fán. För den som inte vet, betyder Quantum of solace, ungefär - en smula tröst. Den 22:a filmen fick blandade rescensioner

När vi var svarttaxi lyssnade vi på Rally, med Stefan Livh i P4. Parodin på Björn Ranelid var kul, nästan gott - gotti gott, gott!

Kommentarer
Postat av: Ökänd

Hmmm, en Winnerbäck du inte känner till. Låter lite mysko. Själv har jag Abba i huvudet efter att i torsdags ha sett filmen Mamma Mia en andra gång. Hjälps inte, den är bra, så mycket energi, glädje och styrka. Och glad blir man då det inte är bara pang-pang. M, som Bond-fan må ursäkta mig, men en musikal sätter sprätt på livsandarna! :)

Dock ingen fara, har för en tid sedan läst Bitterfittan, så kom inte och kör med mig. Jag går inte på all glitter och glamour! :)

2008-11-02 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback