Kalsongryck

Igår - fredag, var det lugna gatan. Vi festade till det och käkade räkmacka till middag. Mest blev det slappa framför TV´n. Idol i fyran drog längsta strået.

En farsdagspresent har jag fått av barnen. På något otvunget sätt tycks dom kommunicera byte av kalsongmodell, ett s.k. kalsongryck kanske. Mina nyköpta MoDo-kallingar väcker ingen entusiasm hos den yngre generationen.


Vi har bytt DVD. Den nya modellen (Philips) läser filer direkt från den externa hårddisken (till höger i bilden), vilket är praktiskt och bra. Den övre lådan tillhör kabeltv, och den undre är en enklare ljudanläggning som vi köpt av J1.


Idag har vi varit på middag hos J2 och Je, dit också J1 och IM anslöt. Vi käkade kinesmat och avlutade med nybakad toscakaka som M bakade, när jag fuskdammsög.

Kommentarer
Postat av: M

Modokallingarna väcker ingen entusiasm hos den äldre generationen heller! Släng släng släng!

2008-11-12 @ 20:18:52
Postat av: frktjatlund

Jag tycker att de ser trevliga ut. Passar säkert Åld Bläck Jo som handen i handsken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback