Högmod går före fall

I samband med J1`s flytt har vi tillfälligtvis fått lite mer grejer (igen), att förvara i vår lägenhet, som alltså ännu inte är helt återtagen. Överlämning av hans tidigare lägenhet, till köparen - är i alla fall genomförd. Det går framåt med logistiken!

Idag höll jag på att halvt slå ihjäl mig, när jag halkade i trappen. Jag har några blåmärken - modell större, på kontorskroppens nedre delar. Fallet hade inslag av obetänktsamhet, från min sida, det kan inte helt förnekas. Om M, mot bättre vetande försöker slå i er, kära läsare, blå dunster, i en kommentar - så kan jag redan nu förneka, att så gick det inte till.

J1 och I har överlåtit sina biljetter till Rod Stewart konserten på IP i Sundsvall. Det ska bli kul, vi är stax på väg. Bra konsertväder, sol och blå himmel, men det lär kyla på framåt tio, fleece medtages garanterat.

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Utomhuskonsert så här års...hm ... är ni isbjörnar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback