Digitalkamera

Det är en riktigt fin kväll, på tundran i Sundsvall, även om det inte är särskilt  varmt. Drygt 10 grader, i den ystra månaden maj..

Vi har städat gemensamma ytor i föreningen, och igår grillade vi.

J1 har hämtat inhysta kartonger hos oss. Och snart har vi återerövrat hemmet, vilket känns bra.

Nästa vecka ser körig ut. Inlägg kommer så småningom.

Ny digitalkamera måste köpas, fast ett sådant beslut, lär ta minst två veckor. Jag vill gärna ha en Canon ingen. Men J1 säger att man får mer för pengarna om man köper något annat märke. M säger att jag ska köpa det J1 föreslår, och där är vi nu. Det är inte lätt att vara omyndigförklarad.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Vi skulle haft städdag i vår bostadsrättsföreninge i går (lördag) men den blev inställd p g a för dåligt väder. Tjocka tröjan och vantarna är nu åter på vid hunpromenaden.

2008-05-18 @ 19:41:43
Postat av: Gunnel

Jag går och tänker på om jag ska skaffa ett objektiv (18/200) till min kamera. Fasiken ... billigt är det inte men det blir fina bilder. Än har jag inget sagt om mina tanker.



Gå gärna in på cyberphoto.se och kolla på kameror...där kan du jämföra dom sida vid sida. Oftast är det billigare priser också

Postat av: IKA

Vad säger du, drygt 10 grader wooohoooo, vilken lyx. Här är det högst 5 grader, regnigt, kallat och grått..blah. Glömde säga att det även är förkylt.



Ha det gott/IKA

Hälsa M så mycket

2008-05-20 @ 11:39:47
URL: http://Busikan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback