Tandborste

Det gäller att följa med teknikens utveckling. För några år sedan fick jag en batteridriven tandborste, som jag givetvis inte använt. Nu har jag fått en till. Den förra gjordes f.ö. slut av M, genom ivrigt borstande, i tid och otid.

Nu ska ska jag ge innovationen en rejäl chans. Men det behövs nog lite spontanborstning på vanligt sätt, innan jag får in snitsen, vilket torde ta minst ett par år - om jag känner mig själv rätt!

Jag har också en rakapparat av äldre datum, eftersom jag inte kommit mig för att köpa en ny. Givetvis rakar jag mig med hyvel efter det att maskinen gjort sitt. Vem kan tro något annat!

image979

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Jag var anti eltandborste tills efter jul då vi införskaffade oss en uppladningsbar. Jösses vilken skillnad på tandytorna....och du det tar ingen lång tid att lära sig. Bara sluta gnugga så ska du se att det fungerar :O)

Postat av: SolSkuggan

Har jag månne mött min gelike vad gäller batteridrivna elborstar. Jag skulle inte komma på idén att skaffa mig en och fick jag en så vete tusan hur jag skulle hantera vare sid den eller gåvan i sig. Maken fick en rakapparat av mig i julklapp för nåt år sen. Tror du han använder den..
Rätt gissat han kör med hyveln..
Sen har jag i skåpen en hushållsassistent anno 1980 som jag aldrig använt. Går så mycket smidigare att reda degarna för hand för att inte prata om disken sen;)Fast tillhörande köttkvarn har jag använt några gånger.. Det finns hopp alltså..
Må så gott hälsa bästa M.
Kram på er

2008-03-05 @ 18:02:49
URL: http://solskuggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback