Fråga din mamma

En råkall luft - möter oss denna tisdagsmorgon i mars, när Edvin och Egon har namnsdag. Dessutom är det visst Europeisk minnesdag för terrorismens offer. Det är svårt att veta vad som är rätt och vad som är fel. Dom flesta konfliktstötarna lär dom svagaste bli delaktiga i - oavsett om det är minnesdag eller inte!

image989

Det går framåt med franskan. Jag är grön ibland, det är inte bara rött!

image987

Häromdagen traffade jag en bekant, i utkanten av bekantskapskretsen. Vi pratade en stund om ditt och datt, och sen frågade han mig, om jag visste vilken samlagsställning som skapar de fulaste avkommorna. Mina kunskaper om biologi, DNA och reproduktion är inte av yppersta klass (funktionella men amatörmässiga). Jag svarade därför att jag inte visste. Då log han med hela ansiktet, när han fnissande pressade fram - fråga din mamma!

Med sådana vänner behöver man inga fiender.


Kommentarer
Postat av: mammselen

Helt otroligt. Hur kan man bara säga så???

2008-03-11 @ 18:30:16
Postat av: Gunnel

Haha....tack för den


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback