Dagens reflektioner

Dagens reflektioner:
  1. Junilistans partiledare, Nils Lundgren avgår. Det trodde jag partiet och han gjort för länge sedan.
  2. Imorse kostade en amerikansk dollar 5 kronor 97 öre. Hälften av värdet jämfört med 2001.
  3. Heather Mills kammar hem 300 miljoner kronor vid skilsmässan från Paul McCartney. Inte illa!
  4. På torsdag åker vi till Paris, där vi lär möta, gråväder och kring +1. Väl bistert, för min smak.
  5. Jag hinner inte igenom franskkursen, innan vi åker. Je ne regrette rien - typ!
  6. Finanskrisen i USA är inte bra (för Sverige heller). USA borde kriga mindre. Det är för dyrt.
  7. Lätt snöfall förgyller tillvaron, hoppas det snöat klart till torsdag. Vi har inga förseningsmarginaler, från Midlanda!
  8. I det stora hela, är det inte så pjåkigt på tundran i Sundsvall´s västra delar.
Ungefär så. Nu ilar jag mot TV-fåtöljen för att kolla länshockeyderby´t mellan Timrå och MoDo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback