Örnsköldsvik

Det börjar dra ihop sig till semester, men riktig framme är vi inte. På måndag bär det av till Örnsköldsvik, sen kan det bli semester. Plommonträdet utvecklas.


Det verkar bli plommon, redan i år. Ett makro serveras. Javisst - Canon!


Som en kärleksgåva köpte jag en anständig single malt whiskey till M. Hon blev näst intill till tårar rörd av denna kärleksförklaring!


Vi har haft en fin kväll, på tundran, kring 24 grader i västerläge, ot den vackra Selångesdalen, vindstilla och sol från blå himmel. Gravad lax, har förekommit, och även apelsinjuice med campari.

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Jag blir lite avis på plommonträdet. Jag älskar plommon

Postat av: IKA

Åå men det var väl en hjärtnypande kärleksförklaring..Vad mysigt ni har haft det.



Hoppas att semestern blir som ni tänkt er eller till det bästa om den skulle avvika på något sätt från planerna, planer har ju en tendens att bjuda på egna vägar hur än väl planerade de är..



Krama M från mig och grabbsen

/IKA

2008-06-30 @ 17:14:46
URL: http://BusIkan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback