Sundsvall

Det är verkligen slöseri med energi att hetsa upp sig på självuppblåsta egon, och fjantar (och då tänker jag inte på mig själv) som Fredrick Federley. Han är en vanlig streber, karriärist, som vill sitt eget bästa (omval). Synd bara att han medverkar till övervakning av 9 miljoner svenskar (mestadels i onödan)! Han säger nu att han är  hela tiden varit förespråkare för övervakning/signalspaning, Varför kläckte han inte ur sig detta, innan teaterföreställningen i Riksdagen! Det är hederligare att hålla käft och följa partilinjen, än att säga en sak - och göra en helt annan. Hycklare!

Vi har viktigare saker att tänka på än övervakning. Vi håller på att designa duschrummet inkl toa. Tyvärr finns det en väldigt stort urval av allting. Kanske blir det något sånt härnt! Det är många svåra beslut. Vi lär inte vara klara förrän i augusti.



I övrigt är allt så bra, det bara kan. M´s syster jobbar trot sin begränsning (hon vill själv - det är inte Försäkringskassan som tvingar henne), mamma kör inte så mycket bil längre, det är jag glad för. M kämpar på - och gör det bra (hon har heltid med att övervaka mig, från att göra stolleprov, men ett och annat hinner jag med ändå). J1 och I har börjat boa in sig i nya lägenheten. J2 och Je söker jobb för hela slanten. Hoppas dom drar sig mot Sundsvall dom också.

Nu är det snart dags för fotboll. Tyskland möter Turkiet i den ena semifinalen i fotbolls-EM. Kanske kan turkarna skrälla ännu en gång.

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Låter hyfsat hos er ändå, glad är jag för det.

Vårt erbjudande står fast! Man ryms faktiskt 4 riktigt bra hos oss om ni nu skulle få för er att ta med ett par vänner..

Vi kör just nu med veckorabatten.. Bo 4 i en stuga betala för ingen.

Kram kram vänner:)

Postat av: Lena

...det dära såg ju bra ut - lika bra som det som flyttat in på våra 3½ kvadrat! Exakt lika, dessutom. Svårt när både pris och storlek har betydelse.

Annars så ser jag att allt är i ordning "på tundran" - undrar vad det kallas här? Lapprike? fast det får man ju inte säga, dessutom finns det inga sådana här... bara en och annan björn.

/L

2008-06-26 @ 11:58:28
URL: http://momma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback