Stormare

Idag har det mest, varit på stället halt, men med öppna sinnen!

image891

Jag är rätt förtjust i Chateau-konceptet. De snyggaste är martiniglasen, men dom är inte idealiska att dricka ur, dom är något för instabila.

En torr "dry martini! - är sällan fel. Låt martinin nudda ginen, så blir det bra! Helt följdriktigt visar jag bilder på andra glas. Martiniglasen visar jag en annan gång.

image892

"Fångarna" på slottet, kämpar på. Britt Ekland/Sellers har det inte lätt, även Magnus Härenstam.  Arja landade kvällens avsnitt, rätt okej. Bäst är Peter Stormare och Jan Malmsjö! För alla som inte sett Fargo (1996) - gå iväg till videobutiken och hyr, eller ladda ner på nätet. Den är verkligt bra! De fimskapande bröderna Cohen (Joel/Ethan) är oftast att lita på.

Ingen vinter utan Frost, men gårdagens Frost-avsnitt, var inget vidare.

Senare ikväll kommer Elisabeth George´s inspector Lynley och Barbara Havers - på dumburken. Kanske kan det vara nåt att, dra sig tillbaka i horisontalläge till!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Håller helt med föregående talare..
Ha dé!

Postat av: Gunnel

Härliga skratt har dom ... karlarna

2008-01-06 @ 11:32:51
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Sylvia

Fargo var bra - förstår ännu inte hur jag
bland alla läskigheter kunde sitta och storskratta. Håller med om att senste Frost inte varnåge vidare. Elisabeth Georges böcker gillar jag skarpt - och filmerna har varit helt OK. De två senaste jag sett erkade dock inte ha hennes böcker som grund, här har andra manusförfattare spunnit vidare. Det gillar jag inte.

2008-01-06 @ 13:10:45
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: Lena

... å fru Ekland/Sellers tål inte vatten ????... ja jag säger bara det!

2008-01-06 @ 18:01:40
URL: http://momma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback