Sexy vocie

Om jag, med utgångspunkt från gener, arv och miljö - förenklar en aning, så tror jag att barnen mår väldigt bra av, och får mycket nytta av mammans genetiska arv och miljö. Fast de egna ansträngningarna betyder nog mest ändå.

J1 och J2 brås alltså, i några avgörande delar på M. Av många andra goda egenskaper har dom också tilldelats sexy voice (enligt andra). Om man är ung och jobbar i telefonkundtjänst, och blir raggad på, av dom som ringer in, så finns kanske en black velvet ton i rösten!


image919

Om J1 sägs idag i en riksomfattande tävling, med över hundra företag, där han står överst på prispallen.
  • Kunnig, tydlig, engagerad. Han ger konkreta och kristallklara svar, med ett hängivet bemötande.
Vad säger man? Inget föräldraöga torrt. J1 har - just idag också - sig själv och möjligen M att tacka för mycket, av den framgången

Ha en fortsatt bra lördagskväll - gott folk!

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Det är ju precis det jag alltid har velat komma fram till.. Herrejestanes! Med M kommer man långt.
Var kan jag läsa mer om detta månne..? Försökte söka på nätet men icke sa nicke.
Tänkte för övrigt önska er en god natt, men inser att ni sover väl redan. Klockan närmar sig 01.30 och då är det väl bara partajare och annat löst folk som är vakna;)
Ses imorrn eller rättare sagt under dagen.

Postat av: L

ingen mer info, kan tyvärr lämnas,
ajabaja, vaken 01.30, då ska man ligga i sängen och vrida sig i ångestkonvulsioner, för att man inte kan sova!

2008-01-27 @ 18:56:07
URL: http://latmasksamtal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback