Helgedom

Den här bilden tog jag igår kväll, när snön yrde kring husknuten. Inget snöande idag.

image885

Vi har börja demonterat julen. Julen är mer inspirerande före - än efter!

image886

Igår hade vi besök av vår favorithund - Linux! Han är en mycket sympatisk och väluppfostrad golden retriver.

image887

Han gillar klappar och kramar. Det förefaller högst mänskligt, eller djuriskt, om man så vill!

image888

M har haft semester och jag har spontanjobbat dvs delat en semesterdag på två halvor, torsdag och fredag. Idag har vi bl.a. åkt runt i Sundsvall och tittat på var vi, i en avlägsen framtid skulle kunna köpa en lägenhet, och/eller tittat på något nytt för J1 m.fl. - om jag säger så!

Igår gjordes en kortare visit i Birsta, ett rejält köpcentrum strax norr om Sundsvall. Själv ville jag besöka Media Markt, den tyska elektronikjätten som nu etablerat sig i Sundsvall, med en jättelokal, stor som en fotbollsplan, med bara tv, datorer och kylskåp - und so weiter. Man blir nästan matt av allt utbud - när man kliver in i helgedomen.

Kommentarer
Postat av: soldalen

Jamen han är ju för söt denna linux, joo skulle man välja en hundras skulle det onekligen bli en Golden Retriver..ta och kika på mina söners kandidater för önskehusdjur ..de kan få dig att dra på smilbanden

Irra inte bort dig nu bland alla elektroprylar

Hälsa M

Kram kram/IKA

Postat av: Gunnel

Här i stan öppnade dom nu i höstas och första gången jag klev innanför dörrarna...då bara gapade jag. Jisses så stort. Prismässigt ligger ElGiganten bättre till tyvärr...

2008-01-05 @ 17:48:32
URL: http://djurvannen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback