Söndagspromenad

Jag är i den lyckliga omständigheten att jag har en storbror, som är snäll. Idag har vi tagit en promenad runt Sidsjön, som nog kan anses som en av de finare områdena i Sundsvall. Sen fikade vi ordentligt hos bror, semlor mm.

Helt följdriktigt bor M och jag inte i Sidsjöområdet, utan i de mer proletära distrikten, längre västerut!

image954

Storleken på fjärrkontrollen är onekligen intressant. Den är verkligt stor, och inköptes av bror, för någon mer svagsynt än vi. Den fjärrkontrollen tappar man inte bort den i första taget!

image955

När vi kom hem efter söndagspromenaden, kom J1 och I och då fikade vi igen, sen kollade M och jag några nya avsnitt av Prison break.

Nu sitter vi här och hänger framför datorn. M är ledigt imorron - det är henne väl unt. Själv ska jag arbeta, eller vara anställd. Vi får se hur det känns.

Ha en bra arbetsvecka, tålmodiga läsare!

Kommentarer
Postat av: Inga M

Tack för bra svar om hotellen i Sundsvall. Jag ser fram emot att resa uppöver Sverige. Det är en fin tur till Umeå, men lång så vi mellanlandar i Sundsvall den här gången för att se om det känns lite bättre då. Vi kommer från Arlanda först på eftermiddagen och tänkte att Sundsvall blir nog lagom.

Postat av: Johan

Hej!

Jag arbetar med en sida som heter Silvergen.org och undrar om du inte skulle vara intresserad av att ha din blogg hos oss med?

MVH / Johan

2008-02-18 @ 13:26:13
URL: http://www.silvergen.org
Postat av: Gunnel

Ja du det var verkligen en stor fjärrkontroll. Här behövs det ingen i den storleken för då skulle guben bli trött i armen då han sitter och zappar

2008-02-18 @ 18:47:16
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: KungLigg

Gick bränningen bra alltså?

2008-02-20 @ 21:31:59
URL: http://kungligg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback