Schlagerfrossa

Det här är en latte, på bilden lite ljusare än i verkligheten. Jag brukar inte dricka kaffe på kvällen, inte för att jag är gammal, utan mest för att jag tycker det smakar bättre på dagen. På kvällen är det te, gärna grönt, som gäller.

image934

Det verkar bli Clinton mot McCain som ställs mot varandra i USA.

Snart är det schlagerfrossa igen på TV, med mest bara dåliga låtar, tycker man först. Sen äter dom sig in i skallen, en efter en, och till slut är dom riktigt bra, i alla fall många av dom.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Rolig bild. Hade det inte varit för skeden hade jag aldrig gissat på kopp med latte.

Postat av: Gunnel

Latte har jag nog aldrig druckit...jag har lite svårt med kaffe och mjölk. Iofs så dricker jag capuccinni...hm...konstigt

2008-02-07 @ 18:27:18
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Erlendaurora

Thanks for the information

2010-04-07 @ 08:12:54
URL: http://erlendaurora.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback