Reproduktionsansvar

Idag har jag varit hos mamma, Vi har pratat, handlat och umgåtts. Jag kan inte komma ihåg att vi närmat oss varandra på det sättet tidigare. Det som gör det svårt är att hon har respekt för det jag säger, och det känns inget vidare, även om hon går mot 80.

I någon mening kan hon emellertid inte helt avhändas ansvaret av de reproduktioner hon medverkat till. Fotvalvet må vara acceptabelt - låt oss stanna där.

image937

Jag har handlat igen. Det här är de jackor jag redan har, som är helt okej, på flera sätt.

image938

Det här är nyförvärven, som är misstänkt lika förlagan. 2.800 kr för en Petrof och en Molltan, kan inte motstås!

image939

Jag har fler defekter i min personliga uppsättning personliga egenskaper. Jag gillar t.ex Eros Ramazzotti, som har ungefär lika mycket hår, som jag har för tillfället, men han har mer grått och sjunger bättre.

image940

J2´s projektpresentation idag, verkar ha fungerat bra, snart har vi/han en examen på gång, och arbete, gärna i Sundsvall, om mor och far får bestämma, men det får vi inte.

J1och 1 är på väg mot Hälsingland i mörkret. Det är inte att rekommendera, tycker M och jag som inte gillar längre bilresor i mörker, eftersom det är to risky (givetvis självupplevt). Men i detta predikament har vi inte heller någon påverkansmöjlighet

Ha en fortsatt sympatisk fredagskväll, kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback