Örnsköldsvik

Idag har jag varit till den fina staden Örnsköldsvik i landskapet Ångermanland.

Min sociala kompetens är onekligen ett förbättringsområde. I samband med tjänsteförrättrningen hann jag i alla fall med ett kortare besök hos M´s syster Mo och J2. Det går framåt.

Med bilen tar det närmare två timmar mellan Sundsvall och Örnsköldsvik.

Plommonträdet ser fruset ut. Några minus - just nu. Varmare väder på ingång till helgen, sägs det!

image951

Idag är det alla hjärtans dag, vilket inte biter på mig eftersom jag har ett hjärta av sten!

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Nu är jag här ett dygn för sent...men se jag tror inte ditt hjärta är av sten. Tycka vad man vill om den här dagen (läs gårdagen) ... och om den tycker jag att den är inget mer annorlunda än någon annan dag. Det är dom här ungdomarna som går på det här


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback