Självkänsla

Om man handlade på Coop i Birsta, Sundsvall, idag nyårsafton kunde man köpa Mia Törnbloms inlästa bok - Mera självkänsla, inkl mp3-spelare för 399 kronor. Ett fynd!

Vi har tomtar på loftet, och på en del andra ställen.

Goda vänner har släktaktiviteter, och M och jag firar därför själva. Först ska vi reda ut några oförrätter, sen blir det entrecote och fram på kvällskvisten räkor. Om vi känner för det är vi uppe till tolv. J1 är i Bruksvallarna och J2 i Sundsvall - med olika partajinslag.



När vi handlat klart på Coop idag, fångades vi av följande anrop på butikens anslagstavla.

Tappad självkänlsa var rubriken, sen stod det. Jag behöver återfå min självkänlsa. I fredags sa min tjej att jag var sådär i sängen. Det känns inget vidare. Jag behöver hjälp. Ring Jens 070 xxx xx xx.

Stackar´n. Undrar om Törnblomskan har någon akutmottagning. Även MoDo, nu sist i hockeyns elitserie förefaller vara i akut behov av stöd/hjälp.

Jag vill önska alla ädla och trägna läsare ett riktigt gott nytt år.

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Förr i världen för så där 25 år sen. Då kunde man alltid höra i högtalaren på mataffären hur mycket man kunde tjäna om man tex. köpte 2 eller paket av något onödigt. Då kunde man spara ex.vis 15:-

Min Far sa då alltid "Jag har då aldrig tjänat nåt på att köpa nåt"..

Ungefär så vill jag likna köpet av Mia Törnbloms bok.

Här har vi inga goda vänner med släktaktiviteter men väl släktingar med aktiviteter men vi är som vanligt inte bjudna och en tur är väl det..

Gott slut och ett riktigt riktigt GOTT NYTT ÅR till dig och Bästa M.

Varm kram till er båda.

Postat av: Ökänd

Är boken bra? Jag har nåt exemplar av nån Mia Törnblom bok som följde med någon tidninge i somras/höstas. Men jag har inte läst den. Kallifatides ligger och väntar ivrigt på mig. Få se när jag ger mig tid.

Ett riktigt gott och framgångsrikt nytt år 2009 till dig och de dina. Många varma tankar från din förbindlige Ökända!

2009-01-01 @ 11:22:51
Postat av: Ökänd

Är boken bra? Jag har nåt exemplar av nån Mia Törnblom bok som följde med någon tidninge i somras/höstas. Men jag har inte läst den. Kallifatides ligger och väntar ivrigt på mig. Få se när jag ger mig tid.

Ett riktigt gott och framgångsrikt nytt år 2009 till dig och de dina. Många varma tankar från din förbindlige Ökända!

2009-01-01 @ 11:23:08
Postat av: IKA

GOTT NYTT ÅR på sig bäste Herr´n och M!!



Det var ett tag sedan sist och jag måste ju kika och se hur det står till på denna front.



Hoppas att allt är bra med ER alla och att detta nya år ska erbjuda mycken glädje, mer skratt än tårar och att alla eventuella problem ska lösas på bästa tänkbara sätt.



Ha en skön dag och var rädd om ER

Kram

2009-01-01 @ 11:41:30
URL: http://mellantidochrum.wordpress.com
Postat av: frktjatlund

Magkänsla är viktigare än självkänsla. Speciellt vad gäller coacher som Mia. Då vänder sig magen ut och in.

2009-01-02 @ 10:21:34
URL: http://frktjatlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback