Polismördare

Vi finns i ett vinterlandskap. Sundsvall var även med på spåret ikväll. Skvadern kunde vi och även Kai Gullmar. Splintved hade jag ingen om. Calgary  -  kändes bekant.  Jag och Osbourne var nästan där.  Vi kom söderifrån (Great Falls) stannade i Shelby/Montana, 20 mil söder om Calgary! Det är mycket tundra där uppe, mer än i Sundsvall. Sen fortsatte vi rakt västerut mot Seattle.

Skagen tog M och jag,  på en ljummen sexa.


Vi kan nog säga att det är vinter nu. I vart fall har vi snö. Det verkar som vi bor mitt ute i storskogen. Det är dock en sanning med modifikation.


Dolph ska återlämnas till J2 imorron. Hon har den senaste tiden varit aktiv, mest på nätterna, och det är henne väl unt.


Det verkar oroligt i Athen. Vem eller vilka som är polismördare, förefaller inte helt klarlagt.

Idol är inte min grej.

Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Vänta tills du har barnbarn. Då kommer du att se program av typen Idol. Om inte annat för att ha något att prata om med de obildade små liven.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback