God jul

Nu har vi stökat klart, dvs mest M. Själv har jag hållit mig undan efter bästa förmåga. Mail måste givetvis läsas och telefonsamtal ringas, även när julstöket kräver sitt. Jag har i alla fall varit med till köpeldorado Birsta - där vi var på Bauhaus, MediaMarkt och Coop.  När M vände ryggen till smet jag in på bolaget och köpte julöl. Vi har också kompletterat julklapparna. 

Det är sju grader kallt och rejält med snö på väster i Sundsvall.


Tomten har redan kommit. Fin va! Merparten av jul ska vi vara i Sundsvall. En tur norröver till mamma, släkt och goda vänner klämmer vi in kring lördagen.


Jag tillönskar mina trogna läsare en riktigt god jul. Det är verkligen ingen drömsits att läsa min blogg. Tagelskjorta på - för det mesta. Jag är inte speciellt nöjd med särskilt mycket, har synpunkter om det mesta. Ibland kanske någon lämnad tanke möjligen faller i god jord, eventuellt med ett nytt betraktelseperspektiv. Men om det vet jag inget. Idag är jag nöjd och glad med och över det mesta.

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

En riktigt riktigt god jul till er med.

När jag läser din blogg precis nu.. Så inser jag på nytt vilken kraftkälla den är för min blogg. Du är ärlig klok skojig bjuderpådigsjälvare och hör och häpna, ganska sakkunnig ibland också;)

Det ska till såna som du att få mig att blogga vidare, trots att du inte ens ber mig om det..

Största kramen till dig min vän käraste Latis men ta inte all kram själv, ge lite till bästa M också det är hon i sanning värd efter alla julprocedurer..

Postat av: Ökänd

Tack för den julhälsningen. Hoppas att din helg blev fin den med. Lugn och kontemplativ. Här har det varit skönt, mycket stök och liksom hos er, en rätt frånvarande man, som plötsligt hittat på en massa saker som bara måste göras. Bottennappet var igår då han försvann på kvällen trots att son med sambo var på besök! Ja, se karlar!

2008-12-27 @ 10:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback