Krita på Systembolaget

Nu är hantverkarna här och gör klart, eller näst intill, i duschrummet. Äntligen.



Det har varit en medelhård vecka. Jag har sovit som en kratta. Att vakna kring fyra är inte kul. För lite sömn suger musten ur kroppen. I morse somnade jag i alla fall om, och fick en sömntimme till. Den gjorde gott. M hävdar att jag snarkade. Det vet jag inget om - eftersom jag sov.

Idag har jag spontanjobbat på hemmaplan. I eftermiddag kommer goda vänner och J2 och Je, som ska titta på lägenhet i Sundsvall.

Jag har också varit på Systemet. När jag skulle betala visade det sig att jag hade bankkort och leg. hemma. En pinsam tystnad utbröt i kommunikationen med affärsbiträdet. Kassörskan gjorde omedelbart gällande att jag inte fick handla på krita. Att åka hem med oförrättat ärende kändes inte som någon höjdare. Jag gick igenom fickorna och fick med möda ihop de sista korvörena, och kunde betala ölen. Tack M, som handgripligen gav mig ett tiotal femtioöringar, för några dagar sen. Hon gillade inte att småmynten blir liggande överallt, bättre att använda dom.

Kommentarer
Postat av: IKA

Det är definitivt varken bra eller skönt att sova för få timmar, något som tyvärr existerar väldigt ofta på denna sida av datorn.



Det ser ju riktigt fint ut badrummet. Tror nog på M som måste uthärda att lyssna på detta oväsen!! Hahaha. Jo, du skulle bara veta vilka timmarstockar som dras här ..det är träd i afrikanska format, dock inte av mig utan av mina söner..

De har ju aldrig klagat på mig så av helt perfekta skäl så befattar jag mig inte med detta fenomen.



Må så väl och än en gång tusen tack för presenten!!! Blev dock tagen på sängen av paketeringen hehe



Hälsa M och be henne ge dig en x-tra kram.



ps) har följt med lite i OS denna gång ..roligt värre, svenska damernas handboll och beachvolleyboll t om grabbarna gillade detta ..och simhopp var fascinerande att skåda enligt deras ivriga ansikten.



Kram/IKA

Postat av: Annika

:)Inte lätt att få åt sig lite alkoholstinna droppar! Å så ska det vara tycker jag.

Ha det gott!

2008-08-15 @ 19:29:24
URL: http://amatankar.blogg.se/
Postat av: Ökänd

Tänk att det alltid är vi ordentliga nyktra som råkar ut för sådana där promilleproblem! :) Tur att du ändå fick något vått till törstande strupar. Trevlig helg!

2008-08-15 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback