Rea på Dahlin

Syster hade trevligt 50 kalas, på alla sätt. Släkten träffas inte så ofta, full uppslutning är det max 1 ggn/år. Vårt klansegment var intakt, M och barn med fästmöar. Tipsrundan avslutades med skilje (bollkastning) där vi kom på en hedrande andraplats. Musiktävlingen vann vårt lag överlägset.

Så här naturskönt firade vi.


Årets fjollsko-inköp är avverkat. Ett par Dahlin-pjuck för 300 och ett par sandalliknande för 200 hundra (Rieker). Det är visserligen ruskig brun färg (som jag är allergisk mot) - men sköna är dom. Jag gillar inte sandaler (av någon outgrundlig anledning). 70% rabatt gillar jag!

Jag har lämnat in ett par andra skor för klackning, det gör man inte ofta nuförtiden. 200 kronor kostar det, hämtas på onsdag, förskottsbetalning påfordrades.


Ikväll spelar Gif Sundsvall, ännu en ödesmatch. Hammarby kommer på besök. Det blir två timmars nagelbitning.

Kommentarer
Postat av: Ökänd

Hoppas att du har kvar lite naglar! :)

2008-08-11 @ 22:21:38
Postat av: Annika

Rabatt är alltid bra utom när den ska rensas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback