Kontorskropp

Det var bra att träffa syskonen för att prata om vad som är bäst för mamma. I allt väsentligt tycker vi lika. Hoppas även mamma förstår. Hon har i alla fall lagt ner bilkörningen. Det är en bra början. Vi satt en stund längre än planerat vilket gjorde att jag missade travet, stortävlingen - Sundsvall open trot, på Bergsåker. Det gör inget, vårt möte var viktigare.

Plommonträdet i all sin prakt.


Vi har till och med plommon, på trädet.


Även ikväll är jag gräsänkling. M jobbar. Det är ingen god idé att göra en krogrunda. Kontorskroppen klarar inte det, i nuvarande författning. Det får bli en lugn stund framför TV´n i stället!

Jag säger, som jag brukar. Folks! Ha en jättefin fortsättning på lördagskvällen.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Jo men visst var jag på Kaos någon gång. Inte så ofta, på den tiden var jag en lågavlönad ensam förälder så det fanns inte så gott om vare sig tid eller pengar. Föredrog nog Mosebacke etablissemang - där var det lite mer lössläppt. På Kaos var det så "seriöst" man fick knappt prata där när det var uppträdande. Stampen var ett kul ställe, dom öppnade i mitten av 60-talet med ett nytt koncept med gamla grejer i taket. Ack ja, man kan bli rent nostalgisk!

Postat av: Ökänd

Så bra att ni kom överens syskonen emellan. Hoppas att ni ordnat allting till det bästa för mamma. Men det har ni säkert gjort för du är så förståndig!

2008-09-01 @ 07:30:07
Postat av: frktjatlund

Har jag missat något? Varför dyker Kaos upp?



Där spenderade jag åtskilliga kväll. Syrrans Bästis ägde etablissimanget.

2008-09-01 @ 10:49:30
URL: http://frktjatlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback