Sundsvall

Tyvärr inget utesittarväder idag. visserligen har det varit en ljusare nyans av grått under dagen - men ändå ingen sol!

image1036

Vinter och vår bredvid varandra. Bakom syns röret, till vårt feta bredband.

image1037

M är hemma igen - välbehållen. Mina karga uttryck, till trots - är jag en riktig mjukis. Jag oroar mig för det mesta, i synnerhet när dom närmaste är på resa. Jag vet ju - delvis självupplevt, att allt kan hända!

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll - tålmodiga läsare.

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Här har solen strålat hela långa dagen.. Och vi hade sammnkallat alla våra kära säsongare till en infoträff om hur allt är och blir.
31 augusti verkar bli vår sista dag..
Härligt att höra att M är välbehållen hemma igen.
Allt kan hända och vi kan bara hoppas..
Kram

Postat av: Sylvia

Kul bild som säger mycket. Jag tror att de flesta av oss har svårt att koppla av om någon när och kär är ute och åker på vägarna. Speciellt när det finns risk för halka och snö.

2008-04-13 @ 08:23:06
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: Kasparalice

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-02-26 @ 14:08:54
URL: http://kasparalice.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback