Petrol

Så blev det vinter igen. En dryg dm snö har fallit under natten och mer har kommit under dagen. Det är väl tilltalande med snö i lämpliga doser, men kanske inte, när vi kommit in en bit i april.

Gifflarna Sundsvall har fått en mardrömsstart i fotbollsallsvenskan, med två svidande förluster. Ny match imorron, torsdag mot AIK.

image1034

Finsk espressodesign. Färgen heter visst petrol. Destination J2.

image1035

I övrigt har jag inte så mycket att berätta. Jag ska inte utöva min paradgren d.v.s. att lämna synpunkter om allt och alla. Somliga säger att det gnäll, men det tycker jag är elakt sagt. Det finns en del att ha synpunkter på. Jag är t.ex. inte säker på att Dalai Lama företräder folket i Tibet. På tal om att OS ska genomföras i Kina, kanske man kan notera att OS-organisationen inte vilar på någon demokratisk grund.

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Här började det snöplaska igårkväll och det har fortsatt hela dan idag. Vet du varför det började igår...jo just det..agilitykursen började. Jag var där ute i snöglöppet i tre timmar..lätt rödmosig kom jag hem :O) Hur det var med hundarna...jo dom var våta

Postat av: Annika

Här i republiken skottar vi snö! Förvisso tufft för Giffarna men kopparna är urläckra!

2008-04-09 @ 20:56:15
URL: http://amatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback