Gula febern

Det är förskräckligt mycket reklam i TV. Det är störande. Inte nog med att det är reklamavbrott, de kommersiella bolagen passar på att göra "reklam" för kommande program också. Ska det vara nödvändigt det? I stats-Tv´n slipper man reklam, och det är möjligt att jag får lägga mitt TV tittande där.

Nånting måste göras åt reklameländet. Det är en ren plåga att se en långfilm. Det man möjligen orkar med är halvtimmesprogram med paus mitt i.

image1041

Det är mycket fotboll nu. Gifflarna har ny match ikväll, Ljungskile kommer på besök. Det är ett bottenmöte. Vi är sist i tabellen och våra kombatanter ligger nästen sist.

Vill jag kolla resultat av äldre datum. har jag mina fint inbundna böcker, som M har köpt, till mig på Tradera.

image1042

Idag har det varit soligt en stund. Hoppas att Reinfledt slipper gula febern i Kina. på tal om något helt annat.

Kommentarer
Postat av: Annika

Reklam enerverar, behövs bara för att man ska kunna ta en kisspaus!
Giffarna grejade det i kväll, man bugar!

Postat av: SolSkuggan

Jag kan tipsa dig om att gå in på min blogg på torsdag 17/4 och klicka på min länk till
Piteå-Tidningen då kanske vi närmar oss pudels kärna..

2008-04-15 @ 22:01:03
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: frktjatlund

Jag kan rekommendera inspelning på hårddisk. Då kan man snabbspola sig förbi reklaminslagen.

2008-04-15 @ 23:36:27
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: Sylvia

Jag har nästan slutat se på TV p g a reklamen. Hjälper inte att spela in och snabbspola. Känsliga program klarar inte sånt.

2008-04-16 @ 12:03:55
URL: http://pantersylvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback