Bikini

Inget utesittarväder idag heller. Det snöar, ett par plusgrader. För en stund sedan kom det riktiga lapphandskar.

image1038

Det är ungefär den här typen av kalsonger som M tycker att jag ska ha. Dom ser onekligen fina ut, men jag känner mig instängd i dom. Jag gillar inte att det smiter åt, stränar - runt de muskulösa låren.

image1039

Tacka vet jag den här modellen. Den till vänster är sprillans ny, 100% bomull, otvättad, och krymper nog minst en storlek. Ett fynd 7 st. för 79 kr. Den till höger är säkert tvättad hundra gånger. Det ger en känsla av frihet att ha bikinikallingar, av rätt storlek.

image1040

Vi har alla olika egenheter. När E och jag satt och pokuerade en stund i Helsingfors, sa han att han ville ha ett ölglas där han han kunde spilla upp hela ölen på en gång. Form och så var inte det viktigaste. Just den vinklingen har jag inte haft, i detta avseende.

Några har också förkärlek för tunt porslin på kaffeservicen. Det är inte speciellt viktigt för mig, eftersom jag oftast dricker snabbkaffe i mugg, helst av vit färg. Åtminstone välJer jag oftast det, om jag har ett val.

Kommentarer
Postat av: Hermanelizabeth

Really enjoy your website. Thank You.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback