Rumpa i höstskrud

image717

Häcken har antagit höstskepnad, och samtidigt visas bild 11 av nya plommonträdet..

Det har varit hårda arbetsveckor efter semester´n, inte direkt första arbetsveckan i augusti, men sen har det varit hårdkörning. Fredagen kommer som en räddning varje gång, och idag är det bonus, M har varit ledig från jobbet, och städat. Det är bra. När jag är ledig - brukar jag lata mig. Det är också bra/dåligt! M´s syster är tyvärr fortfarande mycket dålig.

Bloggat har jag nästan varje dag - men där finns mycker mer att önska, för egen del. I helgen ska jag skriva lite på andra bloggar. Det finns en del att kommentera, ställa till rätta, styra upp - som J2 brukar säga!.

Ikväll ska M och jag titta på TV, antingen blir det Kronér eller Idol.

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Fantastiskt vackra färger nu.. Men hur kan det komma sig att rönnen har inga bär? Var det första frosten som tog alla..
Ledsen över att M:s syster fortfarande är så dålig. Vad är det som krånglar nu..?
Ha en skön fredagkväll ni båda.

Postat av: Gunnel

Hösten är härlig...när det är sådana där dagar med sol och hög luft. Den färgprakten som vi bjuds av då...den går inte av för hackor.
Vi sitter här och kollar på Kronér och det programmet gillar jag. Tage har fått zapparförbud en timme.
Tråkigt att höra att det fortfarande är dåligt med din svägerska. Men vi får hoppas att det vänder och att hon snart blir bättre.
Ha det gott M. och du

2007-09-21 @ 20:24:21
URL: http://djurvannen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback